onsdag 26 mars 2014

Underbara, underbara Magasin Duett Supersoft!

Häromveckan damp ett efterlängtat paket ner i brevlådan, garn från Magasin Duett. Har länge varit nyfiken på detta, men tvekat på färger och vad jag egentligen ska sticka för något. Nu vet jag att jag vill ha alla färger!

Jag har påbörjat en kofta till yngsta dottern, i färgen Aquamarine


Stickar med stickor nr 3, med dubbelt garn. 


En fröjd! Titta bara på de härliga etiketterna: 


Det blir inte så mycket stickat just för tillfället. Har nämligen börjat motionera lite mer (kors i taket!). Har lyckats springa 2 gånger i veckan och simma en gång, i flera veckor! Är lycklig så länge jag lyckas upprätthålla detta!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Har också sneglat på det garnet, det ser jättefint ut!! Nu blir jag supersugen på att testa det :)

    SvaraRadera